paultjes log - 16-12-2012

<< vorige | Hoofdmenu | Volgende >>

16-12-2012

Goedemorgennnnnnnnnnnn............

Het is niet zo heel vroeg meer, maar toch nog morgen :)
Het was gisteravond vrij laat voor ons doen, dat we in ons mandje lagen, dus ik ben vanmorgen even lekker blijven liggen tot bijna 9 uur.
We waren pas tegen twaalf uur thuis van de kerstmarkt in Münster, waar we een hele leuke dag gehad hebben met een stel camper vrienden. Die stonden met z'n allen op een camping aan de rand van Münster en wij zouden ook eerst met de camper gaan, maar het weer zou niet meedoen en geen winter banden, dus het risico was ons te groot, maar het was gistermorgen zulk mooi weer, dat we toch besloten hebben te gaan, maar dan wel met de gewone auto en weer naar huis. We zijn dus gistermorgen om een uur of tien vertrokken met prachtig weer hier en vanaf net na de grens bij Zevenaar, moesten we al van de snelweg af , dus het grootste stuk zijn we binnendoor gegaan, maar gelukkig wel allemaal wegen waar je 100 mocht, dus het ging lekker vlot en tegen een uur of twaalf waren we op de camping.
Ik had Gerrit al ge-smst dat we toch kwamen en die reageerde heel leuk en aangenaam verrast dat we toch nog kwamen en dat ze dan op ons zouden wachten en we met z'n allen samen met de bus naar de markt zouden gaan.
Achteraf waren we toch blij dat we niet al vrijdag met de camper gegaan waren, want het was me daar toch een modderboel, niet meer normaal zeg .....het had de hele vrijdag geregend, dus kun je nagaan hoe die campers eruit zagen en vooral die van Gerrit en Hennie, die hebben nl nog een grote hond bij zich .......geef mijn portie maar aan fikkie :P

Tegen kwart voor één zijn we in een stampvolle bus gestapt, die precies voor de camping stopte, dus ideaal. Iedereen met paraplu's gewapend, die we natuurlijk niet nodig gehad hebben, maar dat is altijd zo .........als we er geen meegenomen hadden, was het zeker gaan regenen :)
Nou waren Ruud en Jannie er donderdagmiddag alen die waren vrijdag ook al naar de markt geweest, dus die hebben we tot reisleiders gebombardeerd, wat ze uitstekend gedaan hebben , tot het iets later werd en Jannie het hoofd er niet zo heel goed meer bij had :P
Zon markt heeft toch wel een heel apart sfeertje en als eerste zijn we natuurlijk een Glühwein gaan drinken en een bratwürst gaan eten, dat hoort er nou eenmaal bij :)

Na een paar uur gelopen te hebben, zijn we in een kroeg belandt en we waren allemaal blij even te kunnen zitten en gezellig bij te praten, want dat doe je niet onder het lopen met een groep van 8 man. Later kregen we nog een smsje van andere bekenden van ons, dat ze er ook waren, maar nog een parkeerplaats aan het zoeken waren en wij gingen al bijna weer naar de camping, dus was wel jammer dat we die niet ook nog even gezien hebben :)
Op de camping aangekomen, zijn we gelijk naar et restaurant gegaan, waar ze al gereserveerd hadden voor 8 uur, maar onze tafel was nog niet vrij, dus hebben we nog maar een poosje gezellig aan de bar gehangen. We hebben echt weer vreselijk veel lol gehad de hele dag en tegen een uur of tien zijn we toen richting huis vertrokken .....toen hadden we weer spijt dat we niet met de camper waren en je gewoon daar lekker je bedje in kon rollen :P
Maar goed, je kunt nou eenmaal niet alles hebben :)

Vandaag hebben we eigenlijk geen grootse plannen ....straks even een stuk wandelen en vanavond eet bijna de hele jeugd hier, dus ik ga ipv onze gebruikelijke zondagse patat een keer mijn overheerlijke baguettes maken, daar doe ik ze altijd een plezier mee :)

Voor iedereen een fijne zondag en tot laterssssssssssssssssssssss